Projektor gwiazd lampka nocna 13x dysk planety USB Planetarium 360 stopni

249,99 zł
Brutto
Najniższa cena tego produktu w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką wynosiła 299,99 zł brutto

Niezwykły projektor gwiazd to idealna zabawka dla każdego, kto kocha gwiazdy i kosmos! Ta lampka nocna 13x dysk planety USB Planetarium oferuje niesamowite wrażenia wizualne dzięki możliwości obrotu o 360 stopni. Kod producenta LED_RGB zapewnia intensywne i wielobarwne światło, które stworzy magiczną atmosferę w pokoju. Stan produktu jest nowy, a waga z opakowaniem jednostkowym to jedynie 0,5 kg. Ten oryginalny projektor to doskonały sposób na stworzenie niezapomnianej przestrzeni kosmicznej w Twoim domu.

Ilość
Add to wishlist

Projektor gwiazd lampka nocna 13x dysk planety USB Planetarium 360 stopni

Niezwykły projektor gwiazd lampka nocna to idealne rozwiązanie dla tych, którzy kochają gwiazdy i kosmos. Dzięki niemu w prosty sposób możesz stworzyć magiczną atmosferę w swoim pokoju. Ta nowoczesna lampa nocna posiada aż 13 dysków z planetami, co pozwala na zmianę widoku i odkrywanie różnych zakątków naszej galaktyki.

Dzięki możliwości podłączenia za pomocą kabla USB, projektor Planetarium 360 stopni jest łatwy w obsłudze i można go używać praktycznie wszędzie. Możesz cieszyć się oryginalnymi projektami gwiazd na sufitach i ścianach, tworząc niesamowitą aurę magicznego nieba.

Marka inna marka zadbała o każdy szczegół tego produktu, co gwarantuje jego wysoką jakość. Kolor dominujący to wielokolorowy, co dodaje uroku i sprawia, że projektor jest nie tylko funkcjonalny, ale również estetyczny. Stan opakowania to oryginalne, co daje pewność, że otrzymasz produkt bezpiecznie zapakowany i gotowy do użycia.

Projektor gwiazd lampka nocna 13x dysk planety USB Planetarium 360 stopni to doskonały wybór dla miłośników kosmosu, którzy pragną stworzyć wyjątkową atmosferę w swoim domu. Dzięki niemu każda noc stanie się magiczna, a marzenia o podróży po kosmosie będą na wyciągnięcie ręki. Rozświetl swoje wnętrza gwiazdami i stwórz niezapomniane chwile z projektorem Planetarium 360 stopni.

1583 Przedmioty

Opis

Kod producenta
LED_RGB
Stan
Nowy
Waga produktu z opakowaniem jednostkowym
0.5
EAN
5905515943727
Kolor dominujący
wielokolorowy
Stan opakowania
oryginalne

Recenzje klientów

Na podstawie 8 recenzji
Napisz swoją recenzję !
Helena ***

Zdecydowanie polecam ten fantastyczny produkt każdemu!

"Zakupy na Led-rgb.pl to czysta przyjemność! Piękne lampki o intensywnych kolorach, solidne wykonanie i niska cena. Nie mogłam się powstrzymać i zamówiłam jeszcze kilka innych produktów. Polecam gorąco!"

Olga ***

Niezwykle polecam ten doskonały produkt każdemu!

Kupiłam zestaw taśm LED w sklepie internetowym Led-rgb.pl i jestem zachwycona! Kolorowe światło idealnie pasuje do mojego salonu. Polecam wszystkim, którzy chcą stworzyć przytulną atmosferę w domu. Przesyłka była błyskawiczna, obsługa sklepu bardzo pomocna. Naprawdę warto!

Nataliia ***

Niezwykle warto skorzystać z tej świetnej propozycji!

Zamówiłam kolorowe diody LED w sklepie Led-rgb.pl i jestem zachwycona! Ich intensywne kolory i niesamowita jasność sprawiają, że moje mieszkanie wygląda magicznie. Polecam każdemu, kto chce stworzyć atmosferę pełną kolorów i światła!

Danuta ***

Niezwykle warto skorzystać z tej wspaniałej propozycji!

Jestem tak zachwycona moimi nowymi zakupami z Led-rgb.pl! Właśnie zainstalowałam kolorowe lampki LED w pokoju i efekt jest niesamowity. Polecam ten sklep każdemu, kto chce wprowadzić trochę magii do swojego wnętrza.

Anna ***

Zdecydowanie polecam ten doskonały produkt każdemu!

"Bardzo jestem zadowolona z zakupów w sklepie internetowym Led-rgb.pl! Produkty są wysokiej jakości, obsługa klienta jest profesjonalna, a dostawa szybka i bezproblemowa. Polecam wszystkim, którzy szukają nowoczesnych rozwiązań oświetleniowych. Sprawdźcie sami!"

Gertruda ***

Z czystym sumieniem polecam każdemu!

Jestem niesamowicie zadowolona z zakupów w sklepie internetowym Led-rgb.pl! Ich oferta jest niezwykle bogata, a obsługa klienta profesjonalna i pomocna. Zamówione produkty przyszły szybko i świetnie zabezpieczone. Efekt świetlny lamp LED, które tam kupiłam, jest niesamowity! Serdecznie polecam wszystkim to miejsce!

Oliwia ***

Niezwykle warto skorzystać z tej wspaniałej propozycji!

"Zakupy w sklepie internetowym Led-rgb.pl to była strzał w dziesiątkę! Jako kobieta uwielbiająca nowoczesne i designerskie oświetlenie, znalazłam tam wszystko, czego potrzebowałam. Ich wybór jest niezwykle szeroki, a jakość produktów na najwyższym poziomie. Jestem zachwycona moimi nowymi lampami LED, które nie tylko doskonale oświetlają moje wnętrza, ale też dodają im niepowtarzalnego uroku. Gorąco polecam wszystkim zakupy w sklepie Led-rgb.pl - gwarantuję, że będziecie tak samo zadowoleni jak ja!"

Zofia ***

Z ręką na sercu polecam!

"Zakupy w sklepie internetowym Led-rgb.pl to prawdziwa przyjemność! Jestem zachwycona szerokim wyborem lamp LED i akcesoriów do oświetlenia. Zamówienie złożyłam szybko i wygodnie, a przesyłka dotarła do mnie błyskawicznie. Jakość produktów jest rewelacyjna, a ceny bardzo konkurencyjne. Polecam ten sklep każdemu, kto chce mieć piękne i energooszczędne oświetlenie w domu!"

8 innych produktów w tej samej kategorii:

TAŚMA LED 3M RGB USB 5050 do TV Ledy PILOT...

18 Recenzja(y)
64,99 zł
Availability: 1583 In Stock

Taśmy LED 3M RGB USB 5050 do TV to doskonałe rozwiązanie do stworzenia nastrojowego oświetlenia w domu. Ten zestaw zawiera 3-metrową taśmę LED z pilotem i aplikacją, dzięki którym możesz łatwo zmieniać kolory i efekty świetlne. Taśma LED posiada pamięć koloru, która zapamiętuje Twoje ulubione ustawienia. Dzięki niskiemu zużyciu energii i długiej żywotności, taśma LED jest nie tylko efektownym dodatkiem do wnętrza, ale także ekonomicznym wyborem. Oświetl swoje przestrzenie w wielu kolorach i stwórz unikalny nastrój z taśmą LED 3M RGB USB 5050 do TV!

Taśma LED 30M WiFi RGB 5050 PILOT APLIKACJA...

16 Recenzja(y)
179,99 zł
Availability: 1582 In Stock

Zapraszamy do zapoznania się z nowym zestawem taśmy LED o długości 30 metrów, model RGB 5050. Dzięki zastosowaniu technologii WiFi i pilota aplikacji TUYA, możesz łatwo sterować oświetleniem z dowolnego miejsca. Funkcja muzyki pozwala dopasować światło do rytmu ulubionej piosenki, tworząc niepowtarzalny nastrój. Zegar timer umożliwia zaplanowanie czasu działania oświetlenia. Produkt jest fabrycznie nowy, posiada klasę szczelności IP20 oraz efektywności energetycznej B. Odkryj możliwości taśmy LED 30M RGB 5050 już dziś!

TAŚMA LED 9M NEON 5050 RGBIC BLUETOOTH APLIKACJA

15 Recenzja(y)
299,99 zł
Availability: 1583 In Stock

Taśma LED 9M Neon 5050 RGBIC z funkcją Bluetooth i aplikacją to doskonały sposób na stworzenie niesamowitego efektu oświetlenia w Twoim domu. Ta wyjątkowa taśma LED posiada kod producenta LED_RGB_NEON_9M i pochodzi od marki innego producenta. Zyskasz możliwość wyboru spośród wielu kolorów światła, dzięki czemu dopasujesz oświetlenie do swojego nastroju. Taśma ma długość 9 metrów i jest wodoszczelna (klasa szczelności IP67), więc możesz ją używać zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz. Dzięki aplikacji Bluetooth sterowanie oświetleniem stanie się jeszcze łatwiejsze. Poza tym produkt jest nowy, zapakowany w oryginalne opakowanie. Oferuje niskie zużycie energii (klasa efektywności energetycznej B) i działa przy napięciu 12V DC. Oświetl swoje życie tą innowacyjną taśmą LED!

Złączka prosta LED RGB 4PIN 10mm

12 Recenzja(y)
6,99 zł
Availability: 1583 In Stock

Złączka prosta LED RGB 4PIN 10mm to doskonały sposób na dodanie efektów świetlnych do Twojego projektu. Kod producenta Led_rgb zapewnia wysoką jakość, a marka inna gwarantuje niezawodność. Dzięki mocy 1 możesz być pewien intensywności oświetlenia, a barwa wielokolorowa doda uroku i kreatywności. Złączka ma długość 0.03, idealną do zastosowań wewnętrznych. Stan nowy oraz napięcie 12V DC sprawiają, że możesz cieszyć się świetlnymi efektami bez obaw o jakość. EAN 5905515943048. Klasyfikacja energetyczna A.

Projektor Gwiazd LED Lampka Nocna Z Głośnikiem

13 Recenzja(y)
189,99 zł
Availability: 1583 In Stock

Nasz Projektor Gwiazd LED Lampka Nocna Z Głośnikiem to doskonały dodatek do pokoju każdego dziecka. Ta kolorowa lampa nocna nie tylko oświetli pokój podczas snu, ale także projektor gwiazd stworzy magiczną atmosferę. Wyposażona w głośnik, umożliwia odtwarzanie ulubionej muzyki podczas wieczornego relaksu. Ten nowy produkt w kategorii Katalog jest dostępny w dominującym kolorze czarnym i przeznaczony zarówno dla chłopców, jak i dziewczynki. Podoba Ci się? Dodaj go do swojej kolekcji już teraz!

Taśma LED 5M WiFi RGB 5050 PILOT APLIKACJA TUYA...

13 Recenzja(y)
79,99 zł
Availability: 1582 In Stock

Taśma LED 5M RGB 5050 WiFi z pilotem i aplikacją TUYA to idealne rozwiązanie do stworzenia magicznej atmosfery w Twoim domu. Dzięki możliwości zmiany kolorów i efektów świetlnych, taśma LED umożliwia personalizację oświetlenia zgodnie z Twoimi upodobaniami. Za pomocą aplikacji możesz łatwo sterować taśmą nawet z daleka, a funkcja timera pozwala zaplanować włączenie i wyłączenie świateł. Ten zestaw łączy nowoczesność z prostotą obsługi, sprawiając że tworzenie wyjątkowej atmosfery w Twoim domu jest łatwiejsze niż kiedykolwiek wcześniej.

ZŁĄCZKA 4 PIN RGB DO TAŚMY LED Z PRZEWODEM 15CM

5 Recenzja(y)
8,99 zł
Availability: 1583 In Stock

ZŁĄCZKA 4 PIN RGB DO TAŚMY LED Z PRZEWODEM 15CM to idealne rozwiązanie do połączenia taśmy LED RGB z innymi elementami oświetleniowymi. Ta wytrzymała i solidnie wykonana łączka posiada 4 piny, które zapewniają stabilne połączenie bez zakłóceń w przesyłaniu sygnału. Dzięki przewodowi o długości 15 cm masz większą elastyczność przy instalacji. Kod producenta: 21VNP6252, Stan: Nowy, EAN: 5905515943055. Sprawdź teraz i uzupełnij swój katalog o ten niezbędny element!

TAŚMA LED 5M RGBIC WS2811 BLUETOOTH PILOT TĘCZA...

16 Recenzja(y)
299,99 zł
Availability: 1583 In Stock

Zestaw TAŚMY LED 5M RGBIC WS2811 z pilotem Bluetooth to idealne rozwiązanie, jeśli szukasz możliwości stworzenia magicznej atmosfery w swoim domu. Dzięki wielokolorowemu światłu oraz aplikacji mobilnej, możesz łatwo dostosować oświetlenie do swojego nastroju i preferencji. Ta nowoczesna taśma LED o długości 5 metrów jest łatwa w instalacji i działa przy napięciu 12V DC. Dodatkowo, dzięki klasie szczelności IP65, możesz być pewien jej trwałości nawet podczas warunków atmosferycznych. Odkryj magię świateł z naszym zestawem LED!